Nasza Biżuteria
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bestsellery
B401 Kwiaty charms koralik beads srebro 925
B401 Kwiaty charms koralik beads srebro 925

19,95 zł

Srebrne kolczyki kotki serduszka sztyfty srebro 925
Srebrne kolczyki kotki serduszka sztyfty srebro 925

36,95 zł

Cena regularna: 39,95 zł

Najniższa cena: 39,95 zł
szt.
G294 Litera A alfabet charms beads srebro 925
G294 Litera A alfabet charms beads srebro 925

37,95 zł

Cena regularna: 39,95 zł

Najniższa cena: 39,95 zł
szt.
S124 Kot kotek serce bransoletka srebrna 925
S124 Kot kotek serce bransoletka srebrna 925

52,95 zł

Cena regularna: 56,95 zł

Najniższa cena: 56,95 zł
szt.
G069 Pióro stoper charms koralik modułowy srebro 925
G069 Pióro stoper charms koralik modułowy srebro 925

29,95 zł

Cena regularna: 31,95 zł

Najniższa cena: 29,95 zł
szt.
B410 Kwiaty charms koralik beads srebro 925
B410 Kwiaty charms koralik beads srebro 925

17,95 zł

Cena regularna: 19,95 zł

Najniższa cena: 15,96 zł
szt.
Pies jamnik srebrny charms zawieszka kryształki beads
Pies jamnik srebrny charms zawieszka kryształki beads

47,95 zł

Cena regularna: 49,95 zł

Najniższa cena: 49,95 zł
szt.
G490 Serce mama i córka charms koralik srebro 925
G490 Serce mama i córka charms koralik srebro 925

53,95 zł

Cena regularna: 56,95 zł

Najniższa cena: 56,95 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży z obowiązkiem zapłaty. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie KUBA-SKLEP Jakub Kaczor, Kościelna 22/6A, 05-800 Pruszków NIP 5641744547. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności.

 

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu paragon oraz wypełniony formularz zwrotu

 

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  •  produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  •  do zwracanego produktu dołączona jest paragon oraz wypełniony formularz zwrotu
  •  produkt został należycie zapakowany i zabezpieczony do wysyłki.

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami najtańszej dostępnej formy przesyłki. Całkowity zwrot kosztów za przesyłkę następuje w momencie zwrotu całości zamówienia. Jeżeli chcesz zachować część z zamówionych produktów, otrzymasz zwrot należności zawierający wyłącznie cenę zwracanego produktu. Nie ponosimy kosztów przesyłki zwrotnej.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

 

Samodzielny zwrot.

Przesyłkę możesz nadać w dowolny sposób na poniższy adres. 

Adres do zwrotu:

KUBA SKLEP Jakub Kaczor

 ul. Kościelna 22/6A

05-800 Pruszków 

 

Szybkie Zwroty Inpost

Możesz również skorzystać z szybkich zwrotów Inpost na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/SilverBeads 

Koszt zwrotu w wysokości 11,95 zł zostanie potrącony ze zwracanej kwoty. 

  

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, a po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl