Nasza Biżuteria
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bestsellery
G324 Stoper do bransoletki modułowej charms srebro 925
G324 Stoper do bransoletki modułowej charms srebro 925

29,95 zł

Cena regularna: 32,95 zł

Najniższa cena: 32,95 zł
szt.
G294 Litera A alfabet charms beads srebro 925
G294 Litera A alfabet charms beads srebro 925

39,95 zł

B410 Kwiaty charms koralik beads srebro 925
B410 Kwiaty charms koralik beads srebro 925

17,95 zł

Cena regularna: 19,95 zł

Najniższa cena: 15,96 zł
szt.
G069 Pióro stoper charms koralik modułowy srebro 925
G069 Pióro stoper charms koralik modułowy srebro 925

29,95 zł

Cena regularna: 31,95 zł

Najniższa cena: 29,95 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży z obowiązkiem zapłaty. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie KUBA-SKLEP Jakub Kaczor, Kościelna 22/6A, 05-800 Pruszków NIP 5641744547. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności.

 

Polityka Prywatności

Polityka prywatności i plików cookies

Dzień dobry!

Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiem, dlatego oddaję w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z funkcjonowaniem strony internetowej www.silverbeads.istore.pl.

Informacja formalna na początek - administratorem  i właścicielem strony jest firma Kuba-Sklep Jakub Kaczor ul. Kościelna 22/6A, 05-800 Pruszków.

Niniejsza polityka prywatności została skonstruowana w formie pytań i odpowiedzi. Wybór takiej formy został podyktowany dbałością o przejrzystość i czytelność prezentowanych informacji.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres silverbeads@tlen.pl.

# 1: Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Jakub Kaczor prowadzący działalność gospodarczą jako firma Kuba-Sklep Jakub Kaczor ul. Kościelna 22/6A, 05-800 Pruszków NIP:564-174-45-47

# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych?

W ramach wdrożenia ochrony danych osobowych w naszej firmie, została podjęta decyzja o nie wyznaczaniu inspektora ochrony danych osobowych z uwagi na fakt, że w naszej sytuacji nie jest to obowiązkowe. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail: silverbeads@tlen.pl.

# 3: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

W zależności od celu, możemy przetwarzać następujące informacje na Twój temat:

  • imię i nazwisko,
  • adres dostawy,
  • adres wykonywania działalności gospodarczej,
  • numer NIP,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • dane zawarte w korespondencji e-mail,
  • szczegóły zamówień składanych w sklepie internetowym,
  • numer rachunku bankowego,
  • adres IP,
  • przybliżona lokalizacja,
  • treść komentarzy / opinii dodanych na stronie.

Zakres przetwarzanych danych opisaliśmy precyzyjnie w odniesieniu do każdego celu przetwarzania. Informacje w tym zakresie znajdują się w dalszej części niniejszej polityki.

Co więcej, korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszej strony internetowej. Chodzi, w szczególności, o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
  • przeglądane podstrony,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki,
  • źródło, z którego przechodzisz do strony,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości,
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacja te określane są w dalszej części niniejszej polityki prywatności jako „Informacje Anonimowe”.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzę na Twój temat. Niemniej jednak, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji. 

Ponieważ informacje Anonimowe gromadzone są przez zewnętrzne narzędzia, z których korzystamy, przetwarzane są również przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów oraz polityk prywatności.

Informacje Anonimowe wykorzystywane są również przez dostawców poszczególnych narzędzi do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przed oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach. 

# 4: Skąd mamy Twoje dane osobowe?

W większości przypadków sam je przekazujesz. Dzieje się tak, gdy:

  • rejestrujesz konto użytkownika,
  • składasz zamówienie,
  • przesyłasz reklamację lub odstępujesz od umowy,
  • zapisujesz się do newslettera,
  • dodajesz komentarz / opinię,
  • kontaktujesz się za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  • obserwujesz profile w mediach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi w mediach społecznościowych.

Ponadto, część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy:

  • mechanizm strony i systemu newsletterowego gromadzą Twój adres IP,
  • mechanizm systemu newsletterowego gromadzi informacje na temat Twojej aktywności w odniesieniu do treści przesłanych Ci w ramach newslettera, takich jak otwarcia wiadomości, klikanie w linki itp.,
  • narzędzia zewnętrzne wykorzystują pliki cookies (narzędzia zostały szczegółowo opisane w dalszej części polityki prywatności) gromadzą Informacje Anonimowe związane z Twoimi działaniami podejmowanymi w ramach strony

# 5: Czy Twoje dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan infrastruktury technicznej, szkolimy personel, przyglądamy się stosowanym procedurom, wprowadzam konieczne usprawnienia. 

# 6: W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Poniżej znajduje się ich lista, a następnie bardziej szczegółowe omówienie. Poszczególnym celom przyporządkowane zostały również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

  • obsługa konta użytkownika – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • obsługa zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • obsługa newslettera – art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • obsługa komentarzy – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • obsługa korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • realizacja obowiązków podatkowych i księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego,
  • tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • obsługa mediów społecznościowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • marketing własny z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

 Konto użytkownika – szczegóły

Zakładając konto użytkownika, musisz podać: adres e-mail oraz hasło. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta. 

W ramach edycji danych konta możesz podać dane, które mogą być wykorzystywane przy składaniu zamówień, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub miejsca wykonywania działalności, numer NIP, numer telefonu. 

Jeżeli zakładasz konto poprzez integrację z kontem w serwisie społecznościowym, na podstawie Twojej uprzedniej autoryzacji uzyskamy dostęp do określonych danych zgromadzonych w ramach konta w serwisie społecznościowym (imię i nazwisko, adres e-mail). 

Ponadto, nasz  system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego zostało zarejestrowane konto użytkownika.

W każdej chwili możesz zmodyfikować informacje na Twój temat przekazane w związku z rejestracją konta użytkownika. W sytuacji jednak, w której założyłeś konto z wykorzystaniem integracji z kontem w serwisie społecznościowym, dane pobrane z tego serwisu społecznościowego nie są możliwe do zmodyfikowania.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Dane będą przechowywane przez czas funkcjonowania konta użytkownika, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych z usługą konta użytkownika.  

 Zamówienia – szczegóły

Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji: adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, adres dostawy, dane do faktury (jeśli chcesz otrzymać fakturę).

Ponadto, system wykorzystywany do obsługi procesu zamówienia, zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, składając zamówienie.

Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że Twoim danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności.

Dane zgromadzone w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu:

  • wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami regulującymi kwestie wystawiania faktur),
  • uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej oraz realizacji pozostałych obowiązków podatkowych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami regulującymi kwestie obowiązków podatkowych i księgowych),
  • włączenia do archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane o zamówieniach przetwarzane są przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.

Pamiętaj również, że mam obowiązek przechowywać dokumentację księgową, która może zawierać Twoje dane osobowe, przez okres wymagany przepisami prawa.

W każdej chwili możesz uzyskać dostęp do danych o swoich zamówieniach. Sprostowanie tych danych nie jest jednak możliwe, za wyjątkiem noty lub faktury korygującej, jeżeli została wystawiona błędnie. Informujemy Cię, że do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z umowy widzimy swój nadrzędny interes w przechowywaniu danych o zamówieniach.

Reklamacje i odstąpienia od umowy – szczegóły

Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmują imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.

Dane przekazane w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy, a następnie w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Dokumenty reklamacyjne będą przechowywane do czasu upływu terminu uprawnień z rękojmi. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy będą przechowywane wraz z dokumentacją księgową przez okres wymagany przez przepisy prawa.

 Newsletter – szczegóły

 Zapisując się do newslettera, przekazujesz swój adres e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do newslettera.

Ponadto, system wykorzystywany do obsługi newslettera, zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, zapisując się do newslettera, określa Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym, posiadam również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach których wiadomości kliknąłeś w linki itp.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera, wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się do newslettera.

Jeżeli chodzi o przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie przez system mailingowy, opieramy się w tym zakresie na prawnie uzasadnionym interesie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegającym na analizie zachowań subskrybentów newslettera w celu optymalizacji działań mailingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub po prostu kontaktując się z nami.

Pomimo rezygnacji z newslettera, Twoje dane będą nadal przechowywane w bazie w celu identyfikacji subskrybenta powracającego oraz ewentualnej obrony roszczeń związanych z wysyłaniem Ci newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania faktu udzielenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie newslettera oraz chwili jej wycofania, co stanowi prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 Komentarze / opinie – szczegóły

 Dodając komentarz, musisz podać przynajmniej nazwę użytkownika, która będzie przypisana do komentarza (nazwa może zawierać dane osobowe, jak np. imię lub nazwisko). Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne by dodać komentarz.

Dodany przez Ciebie komentarz wraz z Twoimi danymi upublicznionymi w ramach ustawień systemu obsługującego komentarze będzie widoczny na stronie. Komentarz możesz w każdej chwili zmodyfikować oraz usunąć.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku systemu komentarzy jest prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a który polega w tym przypadku na obsłudze systemu komentarzy.

 Obsługa korespondencji – szczegóły

 Kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.

Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również prawnie uzasadniony interes w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Masz prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli podlega archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.

 Obowiązki podatkowe i księgowe – szczegóły

 Jeżeli wystawiamy na Twoją rzecz fakturę, to wchodzi ona w skład dokumentacji księgowej, która będzie przechowywana przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa. Twoje dane osobowe są w takiej sytuacji przetwarzane w celu realizacji ciążących na nas obowiązków podatkowych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami regulującymi kwestie obowiązków podatkowych i księgowych).

 Archiwum – szczegóły

 W ramach opisu poszczególnych celów przetwarzania danych osobowych wskazane zostały terminy przechowywania danych osobowych. Terminy te często związane są z archiwizacją określonych danych na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości, odtworzenia przebiegu współpracy z klientem, wymienionej korespondencji, obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. Opieram się w tym zakresie na prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 Media społecznościowe – szczegóły

 Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez naszą firmę w mediach społecznościowych, w naturalny sposób udostępniasz swoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie, usługi drogą elektroniczną.

 Analiza i statystyka – szczegóły

 Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi opisanych szczegółowo w dalszej części polityki prywatności. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie są gromadzone na Twój temat.. 

Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Uzasadniony interes polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację strony internetowej. 

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób. 

Możesz natomiast sprzeciwić się przetwarzaniu Informacji Anonimowych na Twój temat, wyłączając pliki cookies narzędzi zewnętrznych w ustawieniach plików cookies wywoływanych poprzez kliknięcie w stosownej treści link w stopce strony. 

 Marketing własny – szczegóły

Prowadzimy działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi zewnętrznych opisanych szczegółowo w dalszej części polityki prywatności. W ramach narzędzi marketingowych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

 Tak jak wspomniane zostało wcześniej, Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają mi na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. 

Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Uzasadniony interes polega na tworzeniu Niestandardowych Grup Odbiorców w oparciu o Informacje Anonimowe oraz targetowaniu reklam w oparciu o Informacje Anonimowe, które to działania mieszczą się w ramach marketingu własnych produktów i usług.  

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób. 

Możesz natomiast sprzeciwić się przetwarzaniu Informacji Anonimowych na Twój temat, wyłączając pliki cookies narzędzi zewnętrznych w ustawieniach plików cookies wywoływanych poprzez kliknięcie w stosownej treści link w stopce strony. 

Narzędzia dodatkowe – szczegóły

 Osadzamy na stronie nagrania wideo z serwisu YouTube, korzystamy z wtyczek społecznościowych oraz komentarzy. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe. 

Tak jak wspomniane zostało wcześniej, Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. 

Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieram na prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Uzasadniony interes polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie. 

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób. 

Możesz natomiast sprzeciwić się przetwarzaniu Informacji Anonimowych na Twój temat, wyłączając pliki cookies narzędzi zewnętrznych w ustawieniach plików cookies wywoływanych poprzez kliknięcie w stosownej treści link w stopce strony. 

# 7: Jak długo będą przechowywane Twoje dane osobowe?

Okresy przechowywania danych zostały wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania. Odnajdziesz te informacje w ramach szczegółów poświęconych każdemu odrębnemu celowi przetwarzania. Większość danych usuwanych jest po upływie terminu przedawnienia roszczeń.

# 8: Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?

Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:

  • hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze,
  • dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane są pliki mogące zawierać Twoje dane osobowe,
  • dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są Twoje dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera,
  • dostawca systemu pozyskiwania komentarzy i opinii dotyczących zakupionych produktów oraz poziomu obsługi naszej firmy,
  • dostawca systemu CRM, w którym przechowujemy Twoje dane w celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz w celach archiwalnych,
  • dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są Twoje dane w celu wystawienia faktury,
  • biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na fakturach,
  • podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
  • pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli zakres ich działań wymaga takowego dostępu.

Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają Twoje dane na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

Twoje dane udostępniane są firmom kurierskim w zakresie niezbędnym do dostarczenia zamówienia. Firmy te stają się niezależnymi administratorami Twoich danych osobowych.

Co więcej, gdy chodzi o Informacje Anonimowe, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi lub wtyczek, które gromadzą Informacje Anonimowe. Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nie mam wpływu.  

# 9: Czy przekazuję Twoje dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Nie, zarówno nasza firma jak i żaden z wspierających nas podwykonawców nie udostępnia twoich danych do państw trzecich. Cała infrastruktura informatyczna i sieciowa z której korzysta nasza firma zlokalizowana jest na terytorium Unii Europejskiej. 

 # 10: Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzje na podstawie Twoich danych osobowych?

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały.

Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogą podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz zawrzeć itp.

Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj.

Podkreślamy, że w ramach narzędzi, z których korzystamy mam dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Informacje te przechowywane są na serwerach dostawców poszczególnych narzędzi, a serwery te najczęściej mogą znajdować się na całym świecie.

# 11: Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, aby Twoje dane były przetwarzane, możesz domagać się ich usunięcia),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abym przetwarzanie danych zostało ograniczone wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie), 
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś,
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. 

Zawsze możesz zwrócić się z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres silverbeads@tlen.pl 

# 12: Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?

Nasza strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez mój system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.

Niektóre używane cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem.

# 13: Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?

Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.

Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na stronie wyświetlam Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony., jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na stronie mogą być dla Ciebie niedostępne.

# 14: Czy możesz wyłączyć pliki cookies?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookie utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Ponadto, w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej.

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony.

# 15: W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?

Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronie, obsługa form newsletterowych itp.

W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

# 16: Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

W ramach strony internetowej funkcjonują następujące pliki cookies podmiotów trzecich:

  • Google Analytics,
  • Google Ads,
  • Facebook Custom Audiences,
  • Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe,
  • Domodi
  • Refericon Sp. z.o.o. działający pod marką Getreview.pl

 

Szczegóły dotyczące poszczególnych plików cookies podmiotów trzecich opisane zostały poniżej.

 Google Analytics - szczegóły

 Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu optymalizacji strony internetowej.

W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu ze strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam są przechowywane.

Z uwagi na aktywowaną anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwerów Google i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.

Podkreślam, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.

Google Ads - szczegóły

Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu Google AdWords obsługiwanego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.  

Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacji jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google w zależności od Twoich zachowań na stronie. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakiś produkt, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę dotyczącą tego produktu lub jakąkolwiek inną, którą uznamy za właściwą. Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp. 

Podkreślamy, że korzystając z Google Ads, korzystam wyłącznie z Informacji Anonimowych. 

Korzystając z Google AdWords, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci reklamę.

Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania z Twoim kontem oraz wykorzystanie informacji z Twojego konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. W takiej sytuacji Google wykorzysta Twoje dane w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z innymi posiadanymi danymi, aby utworzyć grupy docelowe.

Jeżeli nie chcesz otrzymywać personalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami:  https://policies.google.com/technologies/partner-sites

 

Facebook Custom Audiences – szczegóły

W ramach systemu reklam Facebook Ads zapewnianego przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA, korzystamy z funkcji Niestandardowych Grup Odbiorców w celu kierowania do określonych grup użytkowników targetowanych przekazów reklamowych. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.

W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na stronie, zaimplementowany został w ramach strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z witryny. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Facebooka, która mogą znajdować się na całym świecie, w szczególności w Stanach Zjednoczonych Ameryki (USA).

Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. W zależności od Twojej aktywności na stronie możesz trafić do określonej grupy odbiorców, ale w żaden sposób nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup.

Pixel Facebooka może śledzić i odnotowywać m.in. następujące Twoje zachowania:

  • wyświetlenie zawartości określonej strony,
  • przejście do kasy w ramach sklepu,
  • sfinalizowanie zakupu w ramach sklepu,
  • wypełnienie określonego formularza, np. zapisu do newslettera.

Informujemy Cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.

 Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe – szczegóły

 Na naszej stronie internetowej używane są wtyczki, przyciski i inne narzędzia społecznościowe, zwane dalej łącznie „wtyczkami”, udostępniane przez serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Pinterest, Instagram.

Wyświetlając stronę internetową zawierającą wtyczkę danego serwisu społecznościowego, Twoja przeglądarka przesyła do administratora tego serwisu społecznościowego informację o odwiedzinach. Ponieważ wtyczka jest fragmentem serwisu społecznościowego wbudowanym w stronę, przeglądarka wysyła informację o żądaniu pobrania zawartości danego serwisu społecznościowego na stronę.

Wtyczki gromadzą pewne informacje na Twój temat, takie jak identyfikator użytkownika, odwiedzana witryna, data i godzina oraz inne informacje dotyczące przeglądarki internetowej.

Administratorzy serwisów społecznościowych wykorzystują część tych informacji, aby personalizować warunki oglądania mojej strony. Na przykład, gdy odwiedzasz stronę z przyciskiem „Lubię to”, administrator serwisu społecznościowego potrzebuje informacji, kim jesteś, aby pokazać Ci, którzy z Twoich znajomych również lubią moją stronę.

Informacje gromadzone przez wtyczki mogą być również wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych w ich własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam. Nie mamy realnego wpływu na to, w jaki sposób informacje gromadzone przez wtyczki są następnie wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w regulaminach i politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych.

Wtyczki serwisów społecznościowych gromadzą i przekazują informacje do administratorów tych serwisów nawet wtedy, gdy przeglądasz naszą stroną nie będąc zalogowanym do swojego konta w serwisie społecznościowym. Wtedy jednak przeglądarka wysyła bardziej ograniczony zestaw informacji.

Jeśli zalogowałeś się do jednego z serwisów społecznościowych, to administrator serwisu będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Twojego profilu w danym serwisie społecznościowym.

Jeśli nie chcesz, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Twojemu profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na stronie musisz się wylogować z tego serwisu. Możesz również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów.

Ponadto, korzystanie z niektórych wtyczek może wiązać się z publikowaniem określonych informacji w ramach Twoich profili społecznościowych. Przykładowo, informacje o kliknięciach w przycisk „Lubię to” mogą być dostępne na Twojej osi czasu na Facebooku. Oczywiście, jeżeli udostępniasz jakieś treści w swoich social media z wykorzystaniem wtyczek osadzonych na naszej stronie, to udostępnienie to w sposób naturalny będzie widoczne w Twoim profilu.

Jeżeli chodzi o szczegóły związane z przetwarzaniem przez administratorów serwisów społecznościowych informacji gromadzonych przez wtyczki, w szczególności o cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalsze przetwarzanie i wykorzystanie przez administratorów, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności, wszystko znajdziesz w politykach prywatności poszczególnych usługodawców.

 Domodi - szczegóły

Korzystamy z funkcji reklamowych dostępnych w ramach portali Domodi.pl oraz Allani.pl będących własnością i obsługiwanych przez Domodi Sp. z o.o. ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław NIP: 8943035743. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.  

Odwiedzenie naszej strony może odbywać się za pośrednictwem witryn będących własnością Domodi, po wcześniejszym wyrażeniu zgody na pliki cookies. Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie  firmy Domodi, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie określić czy trafiłeś do naszego sklepu za pośrednictwem portali firmy Domodi oraz czy dokonałeś zakupu. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz nasz produkt na portalu Domodi.pl i przejdziesz w ten sposób do naszego sklepu, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik cookie. Jeśli dokonasz zakupu informacja ta również zostanie odnotowana przez plik cookie. Informacje te zostaną później wykorzystane do do określenia skuteczności w pozyskiwaniu klientów przez firmę Domodi Sp. z.o.o. z którą zawarliśmy umowę na świadczenie tego typu usług. 

Podkreślamy, że korzystając z pliku cookie filmy Domodi, korzystam wyłącznie z Informacji Anonimowych. 

Korzystając z portali firmy Domodi , jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, które odwiedziły nasz sklep internetowy oraz to czy dokonały zakupu. 

Dalsze przetwarzanie informacji może mieć miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Domodi Sp. z.o.o. dlatego zachęcam Cię do zapoznania się z regulaminami obu portali. 

Domodi.pl -https://domodi.pl/regulamin

Allani.pl - https://allani.pl/regulamin

Refericon Sp. z.o.o. - szczegóły

Aby pozyskiwać opinie klientów korzystamy z systemu Getreview.pl  będącego własnością firmy Refericon Sp. z.o.o. ul. Wielka 18/12, 61-774 Poznań NIP: 783-175-56-21 Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.  

Celem współpracy jest obsługa przez Getreview procesu wysyłki zaproszeń do wystawienia opinii, wysyłka przypomnień w przypadku braku reakcji klientów na maila z zaproszeniem oraz wysyłka podziękowań po wystawieniu opinii, w formie e-mail lub wiadomości tekstowej.  Zaproszenia do wystawienia opinii kierowane są tylko i wyłącznie do klientów którzy dokonali zakupu w sklepie oraz wyrazili zgodę na otrzymanie prośby o wystawienie opinii po zakupach.

Korzystając ze wsparcia Getreview, w ramach współpracy oraz podpisanej umowy o powierzeniu danych osobowych przekazujemy jedynie adres e-mail, adres IP oraz imię klienta który dokonał zakupu. 

 

 # 17: Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszej strony internetowej?

Tak, korzystamy z narzędzi Google Analytics, Google AdWords oraz Facebook Custom Audiences, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszej stronie. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich, dlatego nie będziemy powtarzać tych informacji również tutaj. 

 # 18: Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy? 

 Tak, korzystamy z Facebook Ads oraz Google Ads, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszej strony. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich, dlatego nie powtarzamy tych informacji również tutaj. 

 # 19: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

 Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach tej polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacje w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

 

 # 20: Czym są logi serwera?

 Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. 

Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. 

Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane w celu Twojej identyfikacji.

Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. 

 # 21: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

 Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz na adres silverbeads@tlen.pl.

 # 22: Czy ta polityka prywatności może podlegać zmianom?

Tak, możemy modyfikować tę politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Ponadto, wszystkie archiwalne wersje polityki prywatności podlinkowane są poniżej.  

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl