
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży z obowiązkiem zapłaty. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.
Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie KUBA-SKLEP Jakub Kaczor, Kościelna 22/6A, 05-800 Pruszków NIP 5641744547. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w polityce prywatności.

REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacja i gwarancja
![]() |
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. |
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu paragon oraz wypełniony formularz zwrotu
Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot
![]() |
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. |
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- do zwracanego produktu dołączona jest paragon oraz wypełniony formularz zwrotu
- produkt został należycie zapakowany i zabezpieczony do wysyłki.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami najtańszej dostępnej formy przesyłki. Całkowity zwrot kosztów za przesyłkę następuje w momencie zwrotu całości zamówienia. Jeżeli chcesz zachować część z zamówionych produktów, otrzymasz zwrot należności zawierający wyłącznie cenę zwracanego produktu. Nie ponosimy kosztów przesyłki zwrotnej.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Samodzielny zwrot.
Przesyłkę możesz nadać w dowolny sposób na poniższy adres.
Adres do zwrotu:
KUBA SKLEP Jakub Kaczor
ul. Kościelna 22/6A
05-800 Pruszków
Szybkie Zwroty Inpost
Możesz również skorzystać z szybkich zwrotów Inpost na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/SilverBeads
Koszt zwrotu w wysokości 11,95 zł zostanie potrącony ze zwracanej kwoty.
Bezpieczna dostawa

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, a po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony napisz do nas.
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.